Особистісний і педагогічний портрет вчителя

Особистісний і педагогічний портрет
вчителя англійської мови Савченко Лілії Вікторівни

Тема проблемного питання: “Методи і прийоми роботи з невстигаючими учнями”.
Актуальність вибору теми: з огляду на зростаючу кількість невстигаючості школярів останнім часом постає проблема подолання труднощів у навчанні.
Для реалізації методичної проблеми на уроках англійської мови використовую особистісно зорієнтований підхід: особистість учня — в центрі уваги вчителя. Визначення природних якостей дитини та її розумової направленості допомагає віднайти способи і завдання для подолання труднощів у навчанні. У своїй роботі застосовую наступні форми та методи: групове та парне навчання, інтерактивні завдання, ігри, різноманітний наочний матеріал. Важливим вважаю використання на уроках комп'ютерних технологій, а також методу проектів і дослідницької діяльності.

На уроках намагаюся створити сприятливу атмосферу для навчання, заохочувати дітей і відмічати їх успіхи, навіть незначні. Зрозуміти кожну дитину і допомогти їй знайти свій шлях до знань — для мене є головним завданням, як для педагога.

Комментариев нет:

Отправить комментарий