Особистісний
і педагогічний портрет
вчителя
англійської мови Савченко Лілії
Вікторівни
Тема
проблемного питання: “Методи і прийоми
роботи з невстигаючими учнями”.
Актуальність
вибору теми: з огляду на зростаючу
кількість невстигаючості школярів
останнім часом постає проблема подолання
труднощів у навчанні.
Для
реалізації методичної проблеми на
уроках англійської мови використовую
особистісно зорієнтований підхід:
особистість учня — в центрі уваги
вчителя. Визначення природних якостей
дитини та її розумової направленості
допомагає віднайти способи і завдання
для подолання труднощів у навчанні. У
своїй роботі застосовую наступні форми
та методи: групове та парне навчання,
інтерактивні завдання, ігри, різноманітний
наочний матеріал. Важливим вважаю
використання на уроках комп'ютерних
технологій, а також методу проектів і
дослідницької діяльності.
На
уроках намагаюся створити сприятливу
атмосферу для навчання, заохочувати
дітей і відмічати їх успіхи, навіть
незначні. Зрозуміти кожну дитину і
допомогти їй знайти свій шлях до знань
— для мене є головним завданням, як для
педагога.
Немає коментарів:
Дописати коментар